Tartásjavító torna

Tartásjavító Fitt-mix

Igyekeztem ezt az órát úgy kialakítani, hogy egy komplex, teljes testet átmozgató, minél több edzéscélt kiszolgáló órát teremtsek. Ezen követelményeknek megfelelően, természetesen zsírégető zónában, gerinctartó izmok edzésével, kis erősítéssel dolgozunk.
tartásjavító torna

A tartásjavító torna felépítése

Az óra első fele aerob jellegű, egyszerű lépéskombinációkból áll. Gyakran használunk rugalmas kislabdát a gyakorlattár bővítésére és az ízületek kímélésére, stabilitás elősegítésére fa tornarudat.

Az óra második felében a talajon végzünk hátizom, törzs és hasizom gyakorlatokat, valamint stabilizációs jellegű gyakorlatokat. A hátizmok optimális tartásához szükséges a mély hát és has izmok edzése is, hiszen segítik egymás munkáját.

A talajon végzett feladatok is intenzívek, tempósak. Az óra egésze alatt hangsúlyt fektetünk az alakformálásra is. Minden izomcsoport dolgozik, de igyekszem minden alkalommal sort keríteni a „kényes” területek formálására is (far, comb).

Kinek ajánlott a tartásjavító torna?

Szeretném, ha erre az órára minden mozogni vágyó bátran bejönne. Egyaránt szeretettel várom a kezdőket és haladókat is! 🙂

Comments are closed.