Kondi edzés

Kondi edzés célja

A 1,5 órás dinamikus kondi órám célja az állóképesség növelése, az alakformálás, izmaink feszesebbé tétele, és a tartásjavítás.
A mozgás, a ritmikus zene, és a jó hangulat pozitívan hat az érzelmi állapotra, és segít a stresszoldásban is.

Az óráimat mindig másfajta eszközök segítségével tartom, vagy anélkül.

Segédeszközök, amelyeket a kondi edzés során használunk:

Step pad

Meggyorsítja a zsírégetés folyamatát. Koreográfia általában nincs, vagy csak minimális mértékben, amely leginkább az alaplépésekből áll.

Fitt ball, Soft ball

Ezek a sporteszközök kímélik az ízületeinket, ugyanakkor nagyon hatásosak az izomtónusok növelésére. Segítségükkel minden izomcsoportot úgy tudunk feszesebbé tenni, hogy közben nem terheljük a gerincet, a térdszalagokat, a csontokat.

Súlyzó, Gumikötél

A megnövelt ellenállással és alacsony ismétlésszámmal végzett gyakorlatok alkalmasak az izmok erősítésére. Súlyzó, ill. gumikötél segítségével javul az izmok állóképessége is.

A dinamikus kondi edzés menete:

  • 10 perc bemelegítés
  • 40 perc zsírégető aerobic
    Könnyű lépéskombinációkból, dinamikus gyakorlatokból áll
  • 35 perc talajon végzett erősítő gyakorlatok
    (has, hát, láb, tompor)
  • 5-8 perc statikus nyújtás

Comments are closed.