Katona Ágnes

Edzés Katona Ágnes személyi edzővel

MIÉRT PRÓBÁLD KI?

Mert a személyi edző tudja, hogy mire van szükséged ahhoz, hogy fejlődj!

Mert a motivációdat egyedül hamar elveszíted, a személyi edző viszont folyamatosan segít fenntartani, és erősíteni. A Polar pulzusmérő órával folyamatosan pulzus kontroll alatt edzel, így a saját edzettségi szintednek megfelelő zónában végzed a gyakorlatokat. Az edző segít átbillenni az esetleges holtpontokon.

Táplálkozási tanácsokat kapsz, így a fejlődés még látványosabb. Az edző folyamatosan nyomon követi és dokumentálja a fejlődésedet, módosítja az edzéstervedet.

MI A TE FELADATOD?

A legfontosabb a CÉLKITŰZÉS, ELHATÁROZÁS és KITARTÁS.

Állíts magad elé egy fitnesz célt, határozd el, hogy változtatni kívánsz jelenlegi életviteleden, és tarts is ki az elhatározásod mellett. Nincs más dolgod, mint az edzéseken rendszeresen megjelenni.

HOGYAN SEGÍTEK ÉN?

Első találkozásunk alkalmával beszélgetni fogunk a céljaidról, arról,hogy miért fordultál személyi edzőhöz, milyenek a táplálkozási szokásaid, mennyit sportoltál eddigi életed során, milyen mozgásokat végzel/ végeztél, mennyi időt tudsz jelenleg sportolásra szánni.

Van-e valamilyen egészségügyi problémád. Erre azért lesz szükség, hogy el tudjam kezdeni megtervezni a személyre szabott edzésprogramot.

Állapotfelmérés:

Nyugalmi mérések: testsúly, testmagasság, testkörméretek, BMI index, testzsírszázalék, nyugalmi pulzus száma.

Fittségi tesztek: kondicionális képességek felmérése (állóképesség, erő, hajlékonyság)

Edzéstervezés:

Az elvégzett teszteket, valamint az egyéni céljaidat figyelembe véve összeállítom az edzéstervedet.

Katona Ágnes
személyi edző, aerobic oktató +36 30/914-3599

Comments are closed.